à la mies

Content marketing

Loop je voor je gevoel continu achter de feiten aan met content? Heb je een goedlopend bedrijf maar ben je online slecht vindbaar? De oplossing: een effectieve content marketingstrategie ben je zichtbaar voor de doelgroep.

Dit is je kans

Stuur je potentiële klant niet naar de concurrent

Laten we eerlijk zijn. We kiezen allemaal voor het restaurant met goede recensies en willen eerst een glimp opvangen van de sfeer voordat we besluiten te reserveren. En voordat we een nieuw paar sneakers kopen laten we ons influencen op social media. O ja, en wanneer je kaas op de markt koopt is ‘ie lekkerder dan uit de supermarkt. Herkenbaar?

We zoeken naar relevante informatie en betrouwbaarheid waar we onze beslissingen op baseren. Door waardevolle en relevante content te delen, voelt de potentiële klant zich begrepen en aangetrokken.

Hoe doe je dat?

Strategie

Het ontwikkelen van een strategisch plan voor waardevolle en relevante content voor jouw potentiële klant.

Creatie

Het bedenken en creëren van waardevolle en relevante (Evergreen) content. Van Instagram stories, blog tot e-book.

Meten

Het meten en analyseren van prestaties, om de strategie nog beter aan te laten sluiten bij de potentiële klant.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

à la mies

Zorg ervoor dat de klant jou kiest.

Tegenwoordig googelen we èèrst naar het beste restaurant in town voordat we in de auto stappen. Of oriënteren we graag via Instagram de sfeer en het aanbod om te checken of het wel is wat we zoeken. Kortom, het is belangrijk dat je online zichtbaar bent. Zowel online- als offline. Je krijgt namelijk maar één kans voor die eerste indruk.