Marketing Projectmanager | Merkidentiteit voor ondernemers

Jumbo Radio

Jumbo Radio kreeg een nieuwe website en vroegen mij het project op te nemen voor de nieuwe fotografie. De website is gericht op alle klanten van Jumbo en de collega’s. Jumbo is vrolijk, optimistisch, speels en energiek. Deze sfeer moest dus ook terugkomen in het beeld dat we gingen schieten.

Het doel van de website is om de bezoekers te informeren over Jumbo Radio en ze te activeren tot luisteren.

 

Via de website (tekst en beeld) willen we de bezoeker helder maken dat:

  1. Je Jumbo Radio ook vanuit huis (of een andere plek buiten de winkel) kunt luisteren
  2. Dat Jumbo Radio tijdens het boodschappen doen zorgt voor een lekkere en goede sfeer in de winkel.

Met de beelden willen we twee momenten uitlichten waar Jumbo Radio te beluisteren is door de klant.

Setting 1: Tussen de (kleurrijke) schappen in de winkel; vrolijke dame die geniet van goede muziek tijdens het boodschappen doen.

Setting 2: Tijdens het koken meezingen met pollepel en pannen; een stel die plezier heeft tijdens het koken met Jumbo Radio.

Aanvullend maken we voor op de website foto’s van de DJ’s van Jumbo Radio. Dit is op het hoofdkantoor in Veghel waar het radiostation zit.

het resultaat

Met de nieuwe beelden hebben we een sterker merk voor Jumbo Radio neergezet.

De beelden weerspiegelen de sfeer van Jumbo Radio terwijl je boodschappen doet. Daarnaast is het ook fijn dat de DJ’s een gezicht hebben gekregen.

 

De foto’s zijn naast de website ook gebruikt in in Jumbo communicatie zoals de Jumbo folder en Hallo Magazine.

Ik was namens Jumbo verantwoordelijk voor de aansturing van het project en het eindresultaat van de beelden. In samenwerking met Communicatie Team en fotograaf Wouter van Assendelft hebben we de fotoshoot gepland.

de beelden van jumbo radio

In samenwerking met Communicatie Team en fotograaf Wouter van Assendelft.

Kun jij ook hulp gebruiken bij projecten?